Beneficiile implementării aplicației sunt maxime atunci când este precedată de o analiză detaliată și competentă a activității ce urmează a fi gestionată prin iTrack. Punem la dispoziția clienților noștri expertiza acumulată în proiectele pe care le-am finalizat cu succes. Oferim consultanță în vederea identificării configurației de funcționalități adecvată specificului parcului auto, asistență la implementare, suport vizând reducerea costurilor și optimizarea activității.

În cadrul procesului de implementare se stabilesc, împreună cu clientul, cerințele specifice ale afacerii pentru a integra aplicația în procesele de lucru. Designul implementării se constituie într-o structură necesară funcționării corecte a soluțiilor ce vor fi implementate.

Modularitatea și flexibilitatea oferite de iTrack, asociate cu consultanță și instruire personalizată, permit personalizarea aplicației prin configurarea soluției optime.

iSYS asigură prin resurse proprii sau parteneri întreg ciclul de acțiuni ce sunt derulate pentru implementarea sistemului de monitorizare și gestiune a flotei auto prin GPS:

  • analiza cerințe client;
  • instalarea echipamentelor GPS de către echipe mobile proprii;
  • implementarea soluției software;
  • dezvoltarea de interfețe suplimentare față de cele standard sau integrări cu alte aplicații informatice existente;
  • testarea soluției și lansarea în producție;
  • implementarea ți asigurarea unei tranziții line de la faza de instalare la deplina funcționalitate;
  • instruire și consultanță.

Instalarea echipamentelor se poate face la unul dintre punctele de montaj ale rețelei naționale de parteneri service sau apelând la echipele mobile proprii de montaj, care se vor deplasa la sediul clientului.

Programarea este stabilită de comun acord cu clientul, iar montajul echipamentelor va avea un impact redus asupra activității autovehiculelor. Acestea sunt scoase din producție pentru un timp foarte scurt. Asigurăm service și suport tehnic prin echipe mobile la sediul clientului.

Soluția iTrack este implementată folosind o gamă consistentă de produse oferite în condiții flexibile, acestea putând fi închiriate sau cumpărate. Rezistente și fiabile, echipamentele folosite de iTrack rezistă oricărei încercări de interferare din partea personalului.

ISYS oferă o gamă largă de echipamente GPS/GSM de la producători de renume mondial precum și senzori suplimentari pentru a rezolva probleme de business specifice activității resurselor mobile.

Asimilarea cunoștințelor și competențelor necesare aplicării eficiente a soluției impune derularea unor cursuri și certificări care să ateste buna pregătire a utilizatorilor. iSYS pune la dispoziția clienților personal calificat în vederea instruirii în bune condiții și cu rezultate superioare a tuturor utilizatorilor aplicației.

Pentru a rezolva cerințe operaționale specifice și pentru a maximiza potențialul flotei, vă oferim posibilitatea integrării cu alte sisteme informatice existente și a customizării aplicației și rapoartelor. Flexibilitatea și modularitatea sunt caracteristici distinctive ale aplicației iTrack. Adaptarea la soluții complementare se traduce prin interfațări ce înglobează iTrack în soluții integrate de optimizare a performanței flotei auto. Avem disponibilitate de a dezvolta interfețe suplimentare față de cele standard, personalizând aplicația și rapoartele în acord cu nevoi specifice.

Asigurăm funcționarea sistemului la cel mai înalt grad de disponibilitate și fiabilitate. Sistemele performante de feedback ne permit să practicăm, într-o pondere însemnată, o mentenanță predictivă. Prin aceasta reușim să evităm defecte sau blocaje care să necesite ulterior o mentenanță corectivă. Suntem proactivi și atenți la bunul mers al aplicației, astfel incât intervențiile sunt rare și necesită un timp scurt de realizare.

Asigurăm asistență prin telefon sau prin intermediul aplicației de suport. Prin intermediul modulului Asistență Aplicație sunt puse la dispoziție două instrumente de sprijin: Manualul de utilizare și serviciul de HelpDesk. Consultând Manualul, utilizatorii au acces la informații de suport privind utilizarea aplicației. Pagina de HelpDesk permite utilizatorilor să comunice probleme sau sugestii cu privire la aplicație.

Pentru fiecare incident se va crea un tichet de service, întregul proces de constatare, remediere și închidere a unei solicitări de service fiind astfel complet documentat. Competențele celor care operează solicitările de service sunt dublate de competențele consultative ale membrilor departamentului de management al clienților. Astfel, pe lângă asistența tehnică acordată, se rezolvă concomitent și componenta de instruire prin care pot fi evitate ulterior acele probleme ce au ca sursă lipsa de pregătire a personalului.

Deși echipamentele pe care le oferim sunt testate și verificate de specialiștii noștri, pot apărea oricând probleme în funcționare din cauze pe care nu le putem controla: vicii de fabricație sau contexte neprevăzute. Oferim garanție la toate echipamentele și accesoriile pe care le comercializăm precum și pentru montaj. După expirarea perioadei de garanție asigurăm, contra cost, service și suport tehnic prin echipe mobile la sediul clientului.