Blog

Eveniment Tranzit 2015

Evenimentul anual de marcă Gala Premiilor Tranzit, organizat de Trafic Media cu prilejul decernării premiilor de excelență în transport și logistică precum și premierea celor mai buni manageri din industrie, a avut loc la Cluj-Napoca în 23 Octombrie 2015 și a fost precedat de unul din cele mai mari evenimente tip expo-conferință dedicate transportului și logisticii din România.

Încă de la început s-a remarcat participarea unui număr record de 630 de invitați, cu circa 17% mai mulți față de ediția precedentă, reprezentând peste 300 de companii din această industrie. Dintre vorbitorii implicați în desfășurarea conferinței amintim: Lizeta Volcinschi (Direcția Rutieră din cadrul Ministerului Transporturilor), Florinel Andrei (ARTRI), Dumitru Blaga (AOTR), Adrian Pop (APTE), Augustin Hagiu (FORT), Radu Dinescu (UNTRR), Decebal Popescu (Cartrans).

Între subiectele interesante discutate la dezbateri s-au evidențiat:

  • controalele autorităților din Germania privind respectarea legislației salariului minim
  • influența prețurilor în creștere a polițelor RCA și Casco asupra costului/km al transportatorilor
  • criza de conducători auto profesioniști și migrația activității camioanelor românești de la intern la transporturi intracomunitare, datorită tarifelor mai mari.ITrack_IMG_2278

Compania iSYS Professional a fost unul din partenerii activi ai acestui eveniment și totodată a participat în calitate de expozant. Astfel, prin aplicația iTrack, platformă de management flote care include și soluții de optimizare rute, au fost evidențiate principalele beneficii oferite industriei de transport și logistică:

  • optimizare planificare operațională, cu reducerea costurilor totale
  • dispecerizare avansată, cu monitorizare continuă
  • rutare complexă, cu reducerea kilometrilor totali parcurși.

Principalele avantaje ale soluției sunt prezentate aici: Optimizare Rute

Prin solicitarea unei prezentări sau contactare directă, reprezentanții companiei vă stau la dispoziție cu mai multe informații și detalii relevante, astfel încât veți putea lua o decizie corectă, ținând cont de specificul activității companiei dvs.

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *